Translate

poniedziałek, 24 lutego 2014

Georgia part 1 - Fort McAllister

Witam - tym razem z Georgii. Pogoda dopisuje, mamy trochę wolnego, więc czemu nie wybrać się na wycieczkę do sąsiedniego stanu.

 
Nasz weekend zaczął się spacerem po forcie McAllister. Razem z Alicią i Andim wpadliśmy na pomysł aby nakręcić music video hahahaa i choć nie za bardzo nam to wyszło to świetnie się przy tym bawiliśmy (nasze talenty aktorskie widać z daleka hahaha). Ogólnie najpierw robiliśmy zdjęcia i kręciliśmy filmy a potem zostawiliśmy wszystkie rzeczy w samochodzie i zaczęliśmy skakać i wspinać się po górkach. Jedna była strasznie stroma i próbowaliśmy z niej skoczyć, ja odważyłam się jako pierwsza i wylądowałam na kolanach - cała w ziemi i trawie hahhaha, Alicia i Andy się ze mnie śmiali, ale jak sami spróbowali to wcale lepiej im to nie wyszło- ich skok też zakończył się glebą hahaha. Po zdobyciu każdej górki weszliśmy do podziemi. W parkach i muzeach w USA podoba mi się to, że można wszystkiego dotknąć i samemu doświadczyć. Np. w forcie były domki, gdzie można było wypróbować łóżka z siana, zagrać w drewniane szachy oraz pobawić się garkami i innymi rzeczami z kuchni. Co do podziemi to Andy porównał je do kopalni w Maincrafcie. Po zwiedzeniu fortu poszliśmy do muzeum. Tam mieliśmy demonstrację każdej broni oraz warsztaty jak robić naboje.
 
 
 







 







 






 
 
 



 
 
 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz